Paratic Haber: Ekonomi, Finans RSS Interactive

THY’den Deprem Bölgelerine Uçuşlara Dair Açıklama Geldi

Türk Hava Yolları Basın Müşaviri Yahya Üstün, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla deprem bölgelerine uçuşlardaki son durum hakkında bilgi verdi. Detaylar haberde;
HABER GİRİŞ
SON GÜNCELLEME

Türk Hava Yolları (THY) Basın Müşaviri Yahya Üstün, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada deprem bölgelerine gerçekleştirilen uçuşlarla ilgili güncel bilgiler verdi. Açıklamada Adana, Elazığ, Diyarbakır, Kahramanmaraş, Gaziantep, Malatya, Adıyaman ve Hatay’a uçuşlar hakkında bilgi verildi.

Üstün, deprem bölgesine ulaşmak isteyen vatandaşların merak ettiği konuya dair en yeni bilgileri sosyal medya hesabı üzerinden verdi.

Deprem Bölgelerine Uçuşlarda Son Durum

Üstün, Twitter hesabından yaptığı paylaşımlarda, THY’nin Adana, Elazığ ve Diyarbakır uçuşlarının kesintisiz bir şekilde devam ettiğini duyurdu.

Açıklamada, Kahramanmaraş, Gaziantep, Malatya ve Adıyaman havalimanlarının sadece insani yardım ve arama kurtarma ekiplerinin bölgelere ulaşımı için kullanılabildiği aktarıldı.

Hatay Havalimanı‘nın ise tüm uçuşlara kapalı olduğu ifade edildi.

GCM Yatırım Banner

Üstün’ün açıklamaları şu şekilde:

“Kahramanmaraş’ta meydana gelen deprem sonrası devletimizin tüm birimleriyle, milletimiz için çalışıyoruz. Vatandaşlarımızın bölgeye ulaşımını sağlamak üzere Adana, Elazığ ve Diyarbakır havalimanlarında operasyonlarımızı kesintisiz sürdürüyoruz. Kahramanmaraş, Gaziantep, Malatya ve Adıyaman havalimanlarını sadece insani yardım ve arama kurtarma ekiplerinin bölgelere kolay ulaşımı için değerlendiriyoruz. Hatay Havalimanı ise tüm uçuşlara kapatılmıştır.”

Hatay Havalimanı Pisti Hasar Görmüştü

Kahramanmaraş merkezli 7,7 büyüklüğündeki depremin Hatay’daki etkisi gün ağarınca ortaya çıkmış, Hatay Havalimanı’nın pistinin enine doğru yarıldığı, asfaltın kalktığı görülmüştü.

THY’den sabah saatlerinde yapılan açıklamada ise “İstanbul ve Ankara havalimanlarında, devletimizin tüm birimleri ile iş birliği içerisinde yaraları sarmak için gayretle çalışıyoruz.Uçaklarımızla yardım malzemesi ve arama-kurtarma ekiplerini deprem bölgelerine ulaştırmak için hazırlıklarımızı sürdürüyoruz. Yardım ekiplerinin bölgeye en hızlı şekilde transferi ve sevdikleriyle buluşmak isteyen vatandaşlarımız için ek seferlerimizi hazırlıyoruz. Depremden etkilenen bölgelere uçuşları olan misafirlerimiz için ücretsiz iptal/değişiklik hakkı tanıyoruz” ifadelerine yer verilmişti.

Manşet Haberleri

Size daha iyi hizmet verebilmek için Yasal Mevzuat çerçevesinde, veri politikalarımızda belirtilen amaçlarla sınırlı olmak üzere çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgi ve izin iptali ile ilgili olarak Gizlilik Politikamızı inceleyebilirsiniz.

Ayrıntılar
Sponsorlu | 2024/1Ç Kar/Zarar 34.76%/65.24%
Hesabınızı şimdi oluşturun!
Kolay kayıt, hızlı işlem ve uzman analizlerle başarıya giden yolda lider adımı atın.